-jAG i Ett NötSkAL-

2009-09-07 @ 16:55:05
Tror jag nämt tidigare hur jag e mina förbannade påminnelser!!??
Folk som känner mig bara skakar på huvudet så fort det piper till i mobilen min, för de vet hur jag håller på..
Men jag MÅSTE, för jag har NOLL minne!!
Å det e egentligen inte så värst viktiga saker, allt från att ge Dogge medicin varje morgon (ja, det e iofs viktigt) till att typ komma ihåg att plocka ögonbrynen nästa dag ;)
Sen skjuter jag nästan alltid upp påminnelserna till senare på dagen eller till en annan dag..

Va just in o läste på Hannah Graafs blogg o började skratta, för det finns tydligen flera som är PRECIS som jag ;)

Citerar från hennes blogg:

"Jag blir tokig på mig själv. Sätter alltid påminnelser på min mobil, för att jag inte ska glömma bort saker jag måste göra. Hela dagen har det pipit och ringt, och jag har skjutit upp på allt hela tiden. Det är samma skit som jag blivit påmind om i flera dagar. Hämta barnens regnkläder i förrådet, sätta in pengar för Williams fotbollskläder, bokcocktail á la Bindefeldt i morgon, boka öronläkartid till William, gitarrlektioner, kör, pianolektioner, börja på en silversmidekurs och snart piper det väl till att jag inte får glömma att andas"

Hahahahaha, som sagt, låter som mig själv ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag läste det med på hennes blogg.. :) Jag är också likadan fast jag skriver lappar istället för att använda mobilen, så varje dag har jag en lista jag betar av.. :) Kram Malin

2009-09-07 @ 19:21:33     URL: http://cherrypie1978.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0