-it´S A NEW dAY-

2009-09-19 @ 10:54:46
Japp, för idag e det lördag!!
Sitter o har ett "deep talk" med Douglas om hans skittaskiga sovrutiner på natten, men jag får bara skratt till svars, så det känns inte som han tar till sig o lyssnar på sin trötta mamma (å pappa såklart)??!!
Hmm, han skulle bara veta hur "taskiga" vi kommer vara mot honom när vi stter igång med operation
DOGGE SKA SOVA HEELA NATTEN ;)

Robin o Vilmer har dragit iväg in till Uppsala för o kika på nån båttävling!! Jag ville inte följa med, har fortfarande inte tagit mig in i duschen ens, vill bara slappa och lukta skit hela dagen..
Däremot ringde Kattis nyss o fråga om hon o lillskruttan fick komma o hälsa på, så nu e det på väg hit från Stockholm!! Dogge blir nog glad över att få träffa hans lilla flickvän Vanessa ;)
Å Kattis tyckte vi skulle lukta skit ihop dessutom, så jag fick strikta order om att INTE duscha *hahaha*

Nu ska jag dricka kaffe o ta mig ett bloss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0