-hUVUdkNACk-

2009-09-09 @ 18:50:38
Jaha, var ska man börja idag då??!!
Fick ett samtal igår eftermiddag om att jag borde infinna mig på dagis snarast o ta Vilmer till en läkare då han störtblödde i munnen o i kinden, efter en rejäl vurpa :(
Ringde ner farmor för att passa Dogge under tiden o hon var nog här på 1,5 sekund tror jag!! Kom ner o ser min älskade son va helt nerblodad över tröjan o sitter i knät på fröken med is över kinden o munnen..
De sa att de trodde det var hål rätt genom kinden o det såg så ut, när jag snabbkikade en sväng.. Drog vidare till vårdcentralen där de konstaterade att det var med nöd o näppe kinden höll ihop, en liten skinnflisa gjorde så att man inte såg rätt igenom..
Jag e verkligen inte känslig mot blod o sånt i vanliga fall, men nu när doktorn höll upp o visade djupet inne i kinden, höll det jag ätit under dagen på att komma upp igen kan jag lova, FYY va äckligt det såg ut!!!!!
Han hade redigt ont oxå, så han fick alvedon redan där nere.. Men de sa att eftersom att det inte var hål helt igenom så behövdes det varken sys eller tejpas, bara rengöras ordentligt på utsidan (insidan sköter ju munnen av sig själv)!!
Så idag fick han vara hemma eftersom han inte kunde äta nåt :(

Började dagen med att dra till Gränby centrum o "Name it", där Sandra jobbar, ni vet hon som ska kirra mitt hår ;) Jag skulle välja lite färger inför hårbeställningen!!

*Längtar*

Sen åkte vi vidare mot Knivsta o syrran, där vi fick både lunch, nybakt kladdkaka OCH hemgjord svartvinbärs glass ;) Duktiga syster!!

Hem igen fram emot eftermiddagen o packade till Dogge pojken som ska sova hos sin favvo barnvakt i natt, Helena O ;)
Känns helt underbart att ha både min mamma och Helena att fråga om hjälp, det hjälper oss massa att klara av de här 6 månaderna med skrik ska ni veta!! Tack fina ni..

Nu hade han nyss badat där hemma, fick ett mess nyss ;)
Saknar han tokigt mycket, trots att det e så sjukt jobbigt.. Men det är väl så med kärleken till ens barn, spelar ingen roll vad de gör eller hur man mår för de betyder precis ALLT!!

Nu sover Vilmer, jag o Robin ska försöka hitta en film vi vill se o jag skulle helst av allt vilja ner o handla lite godis men jag vet inte om jag orkar för huvudet värker som satan..

Trevlig kväll på er vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0