-hMM LåNGt ELLER kORt??-

2009-09-07 @ 11:23:27
..det e frågan??!!

har överlagt med mig själv hela helgen om jag ska ta o förlänga mitt hår eller ej.. Tror jag kommit fram till det förstnämnda, alltså förlänga det!!
Ska bara hitta tiden nånstans för isättningen eftersom det tar sin lilla tid ;)
(Å mamma, jag VET att du inte tycker att jag behöver det, men jag har ingen ork att fixa det som det är nu, därför skulle det vara lättare med ett längre svall som man bara kan låta hänga liksom)..

Blir för övrigt isf Sandra som ska kirra barret på mig ;)

Nu ska jag gosa med den hära saken min.



Kommentarer
Postat av: Grandinar'n

Japp.Dom priserna stämmer. :) Ska inte börja ta mer förrän jag måste betala hyra på salong...



Vi får styra upp och träffas så att vi kan kika med mina färgtofsar. :)

2009-09-07 @ 16:05:03     URL: http://ceekaay.blogg.se/
Postat av: Sofie

Så himla fin....

2009-09-07 @ 20:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0