-hELLoo-

2009-09-14 @ 19:36:45
Här sitter jag nedslagen med en proppmätts känsla i maggen.. Varför ska man äta för mycket för??
Båda bojsen sover där uppe (hoppas jag iaf), Robin e iväg o fikar hos Tommy som förövrigt är gräsänkeman i ett par veckor, då Vanja e nere hos släkten o hälsar på :)

Jag satt här i godan ro o trodde jag skulle få skratta till IDOL ikväll men det går ju inte ens på måndagar ju :(
Får kika på Färjan istället skratta lite åt Håkan :)

Efter att jag hämtat Vilmer idag så kom hans favvo tjej o frågade om hon fick leka med honom i lekparken, så de knata iväg de.. Under tiden kom Zara o Osvald upp o fika lite och grabbarna hann leka ihop lite, när Vilmer kom tillbaka!!
De hade med sig svamp o plommon till mig, snällt va :) Så i morn blir det nog kycklinggryta med svampsås!!

Kanske ska fixa håret i morn, beroende på om Robin kan hämta Vilmer på dagis vill säga?? Ska lyssna med honom när han kommer hem :)


Till berörd person: Jag e avundsjuk på många saker!!!!!

Kommentarer
Postat av: vanja

starkars min sambo, nästan en hel månad utan kärringen å hans älskade dotter, men nu har nästan halva riden gått så nu kommer ja snart hem igen....Då hoppas ja på en fika :)

2009-09-16 @ 19:57:34     URL: http://metrobloggen.se/vanja

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0