-hEj På ER-

2009-09-16 @ 09:34:35
Sitter här på golvet (då vi för tillfället har datorn står på tv bänken av nån anledning??) och pratar lite med Dogge som jag hämtade upp runt 9, han har sovit hos "sin barnvakt Helena" i natt :)
Annars så mår jag som en skit, har feber, igentäppta ögon och näsa o hostar en massa.. Brukar aldrig få feber, brukar bara kännas som om man har det, men nu har jag tom kollat tempen o den visar på feber!!
Bara det inte e nån jävla influensa på G, orkar inte med att må kasst :(

Ska slänga mig i sängen så fort Douglas behagar att vilja somna lite!!

Igår förlängda jag håret för övrigt!!
Sööta Sandra fixade det på mig, jag är mer än nöjd ;)
Jag fuktade längderna lite innan jag gick o la mig igår, så i morse vaknade jag av vackra lockar ;)

Nä, måste försäka söva lill Dogge nu, så jag kan få vila lite..

Hej svejs!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lite bilder på håret vore trevligt........det är väl tur att du åtminstone får känna dej lite fin iallafall (med lockar i håret) nu när du e sjuk, hoppas att det inte e nån flunsa:( Kram kram vännen

2009-09-16 @ 14:12:13
Postat av: Johanna

Tillägg till tidigare inlägg: Alltså, nu menar jag inte att du inte e fin i vanliga fall, för du e ju alltid skitsnygg, men när man e sjuk så känner man sig ju inte alltid så fin......

2009-09-16 @ 14:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0