-hAtAR RubRikER, Men Nu bLEV dEt En iAf-

2009-09-02 @ 19:36:32
The softisch peppercake blev väldigt god måste jag säga MEN den slår absolut inte mormors tyvärr.. Hon har väl nåt gammalt bak knep som inte jag känner till, jag som e såå ung!!

Appropå ung, dagen närmar sig med stormsetg, ni vet dagen då man inte längre ligger på 20 nånting UTAN går över till 30 nånting..... !!!!!
Har ingen som helst aning om vad jag vill göra av den dagen, jag fyller på en lördag så på så vis vore det ju skoj att ha nånting just på födelsedagen, men jag vet inte?? Känner att det skulle vara rätt najs att åka iväg oxå, men jag har ju inte alltför lång betänketid gällande det..

Och OM jag nu skulle ha nåt partaj så skulle det isf bli till att lämna bort barnen, oavsett om vi har det hemma eller i nån lokal, annars e det ju sövningar, matningar mm. vilket innebär att det inte blir så party för min del (inte om Dogge fortfarande mår som han gör nu iaf), och förresten VEM skulle jag kunna be om barnvakt, när alla tänkbara isf skulle bli bjudna till partyt??!! Hur som helst, OM det blir party blir det nog ett helt barnfritt party, om man får va så fräck??
Men det får man väl, när det e ens egen dag va ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Absolut!!! Sa jag till dig ;)

2009-09-02 @ 21:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0