-hÄRLiGA MåNdAG-

2009-09-07 @ 10:04:50
Idag började Robin jobba igen efter 3 veckors semester!! Så nu e det back to normal igen..
Han hjälpte mig inatt trots att han skulle upp i morse, jag sa att han inte behövde men han var bestämd, så då fick han väl det då ;)
Försöker att inte tråka ut er med hur mina/våra nätter o kvällar ser ut, men bloggen handlar ju liksom om vardagen å dessvärre så ser det ut så här och kommer nog göra ett tag till..
Dogge började den "härliga" natten med att vakna 23 och sen var det igång!! Efter det var det..

(23.00)

 00.00
 01.05
 01.40
 03.30 somnade inte om förrän efter 1,5 timme
 05.30
 06.45

Så, nu lämnar vi det!!

Vad har den här veckan att erbjuda då?? Helgen e iaf uppbokad, ska på 2-års kalas först på lördagen, för att sen åka direkt vidare på 30-årsfest :)
Blir dock ingen fest fest så, blir lugnt eftersom vi åker med båda barnen!! 

Idag så e det första veckan som Vilmer går på dagis 25 timmar, så idag går han till 13.30.. Under tiden så ska jag o Dogge bara ta det lugnt!!
Men jag ska däremot försöka ta tag o Douglas rum här i veckan, vet inte om vi kommer orka måla om och så, kanske låter färgen vara, då den faktiskt är beige o neutral.. Har inhandlat lite detaljer o gardiner nu iaf, blir Karin Mannerståls "Pojkbus" som tema i hans rum!!
Inga speciella barnmöbler kommer jag ha från början utan det blir mera som ett bebisrum till att börja med..


Nu vakna prutten där uppe så nu ska jag laga lite käk till honom ;)
Hoppas ni får en bra dag där ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0