-hAR dEt iNGEt SLUt??-

2009-09-08 @ 10:02:39
Hur 17 ska man orka i 3 månader till liksom??
Känns som om man inte kommer palla nästa natt ens :(
Inatt började det vid 22.30, sen somnade han om igen runt 23 o vakna nästa gång 01.20 så när klockan var 03, gav vi upp o Robin satte sig i bilen o drog iväg o körde i över 2 timmar!!
Sen drog han direkt o jobba när han lämnat Dogge hemma :(
Å förutom Douglas så fick även Vilmer för sig att vakna både vid 01 o 03, tok förbannad båda gångerna, så man nästan inte fick nån kontakt med han??!! Första gången la jag mig bredvid honom i hans säng, men efter ett antal kicksparkar så gav jag upp o så fick han somna om själv.. Men nästa gång så tog jag in honom till vär säng eftersom jag låg själv i sängen vid den tiden..

Nu e Vilmer lämnad på dagis o Dogge ligger här bredvid, nyäten o happy ;)
Spec. Bvc ville komma hem hit idag igen, de skulle väl komma runt 13-tiden tror jag å då skulle de ha överlagt med barnläkaren om han ska få dicykloverinhydrokloriddroppar eller inte.. Återstår att se!!

Nu måste jag in på min favoritsida FÖRSÄKRINGSKASSAN *Not*, å ändra lite mammadagar..

Heppåer!!
;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Usch, kan inte föreställa mig hur jobbigt ni har det! :( Måste vara fruktansvärt jobbigt att inte få sova en enda hel natt och även att ens älskade barn inte får sova. Dom dropparna ni ev ska få..vad ska dom hjälpa mot?? nyfiken

Tre månader till låter jättejobbigt, men då har ni iaf kommit halvvägs nu..ingen tröst, jag vet..men man har ju inte så mycket val än att bara kämpa på! Ta hand om dig/er och försök vila så mycket som går så fort du/ni får tillfälle..fast det gör du säkert redan :) Kram Malin

2009-09-08 @ 11:02:23     URL: http://cherrypie1978.blogg.se/
Postat av: MammaTillTvåHuliganer

finns det något jag kan göra gumman? ta barnen nån dag så du & Robin kan få lite egentid? och sova lite! puss

2009-09-08 @ 12:19:14     URL: http://fruplahn.blogg.se/
Postat av: Grandinar'n

Hej igen. :)

Jag jobbar imorgon 9.30-16.30 och tors-fre jobbar jag 13-20. Ledig lördag och jobbar sen dagpasset på sön och mån. Pick and choose. :)

2009-09-08 @ 13:05:25     URL: http://ceekaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0