-GRAbbEN hELA dAN-

2009-09-17 @ 10:57:38
Min stora kille vinkade glatt hejdå till mig i morse, med sin lilla ryggsäck på ryggen :)
Torsdag på hans dagis betyder utflykt o matsäck!! Är så glad att de har det så, även om de är ute annars oxå, så får barnen känns sig så stora med sina ryggsäckar..
Dock ville Vilmer öppna matsäcken redan i bilen ner o börja käka, han gillade inte sin mamma när hon sa ifrån ;) För att vänta e inte riktigt hans grej om ni fattar *haha*, JUST LIKE HIS MOM ;)

Ska absolut INTE sätta nå griller i skallen på er nu men jag har väntar i 1,5 på mensen nu men den skriker med sin frånvaro?????!!!!!
Fattar inte, har aldrig längtat så efter den röda fröken som jag i skrivande stund gör!!
Kanske ska skrämma gubben med ett mms på ett gammalt grav test, eller vad tycker ni ;)

*ASG*

Nu vaknade min pytte skatt på soffan, bäst att bege sig bort till honom, innan han ilsknar till, vilket han gör typ på 2 sekunder..

Ohh yes, nu har han höjt rösten så hej då hej då ;)

Kommentarer
Postat av: Grandinar'n

HAHAHAHA! Tycekr du ska jävlas lite med Mr.R. ;) Haha. Roligt jöh!

2009-09-17 @ 15:47:37     URL: http://ceekaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0