-fREdAGSMYS-

2009-09-25 @ 09:21:34
Nu e frukosten avklarad (i soffan fick den bli), å så tittade vi allihopa på Lyxfällan från igår.. Men åhh shit vilka nötter!!!!! Tjejen bölade för att hon fick en "sämre" bil men INTE för att de hade mögel o fuktskador i huset för närmare 400 tusen..
HALLÅÅ!!
Wake upp and smell the fucking coffee liksom!! Å så väntade de ytterligare ett barn oxå, när de knappt kunde föda det barn de hade, tragiskt..

Inte för att vi lever ett liv i lyx eller med ett överflödigt sparkonto men vi lever i nuet o framförallt i VERKLIGHETEN!!

Nu ska jag se till att packa en liten väska till mig o Vilmer grabben, så vi kan sova borta över helgen, jag undrar om Robin o Dogge kommer sakna oss??
Haha, de kanske tycker det e lugnt o skönt att bara vara de 2 ;)
Jag vet iaf att gammelmormor kommer skämma bort den här Vilmer grabben o kanske mig oxå en smula :)

Å hörni, e det nån mera med mig som inte har försäkringskassan på sin favvo-lista??
Kollade in på deras sida igår för o se hur många dagar som jag skulle få betalt för idag, INGET BELOPP skulle komma in??
WTF??!! Ringde upp o ställde mig snällt som nr 48 i kön *väntade o väntade*, fick prata med en (hör o häpna) trevlig kvinna som sa att det hade blivit nåt fel på mitt ärende o att inga pengar skulle utbetalas.. Tänkte att nu jävlar gäller det att ha tungan rätt i munnen o va övertrevlig så hon hjälper mig..
Å det gjorde hon oxå, får pengar på måndag istället för idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0