-fiNNS iNGA ORd-

2009-09-11 @ 10:46:11
*Sliter mitt hår för tillfället*

Lyckas absolut INTE få Vilmer att vila trots att ögonen på honom typ går ihop (han vakna strax före 7, vilket han typ aldrig gör annars, så han e ybertrött)!!??
Testar att lägga honom, han går upp, jag lägger tillbaka, han går upp.. Ja ni fattar, vi håller fortfarande på :(

Förövrigt så har han redan hunnit hitta på allt bus man kan tänka sig!!
Han har "målat" övervåningen med toaborsten (jag skurade), han har kastat mina ljusstakar som bowlingkäglor uppe på vinden, han har stått o trott att tv´n e nåt slags slagträ.. Osv osv..

Douglas har iaf *peppar pappar*, vart nöjd under hela morgonen, han ligger just nu här bredvid o snurrar runt för fullt :)


..Så, jag var upp IGEN o la tillbaka honom i hans säng!!

Får se hur den här dagen slutar?? Lär ju visa sig om jag lever eller ej ;)
Hppas ni har en toppendag där ute!!

Å GRATTIS Saga på 2-års dagen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0