-finbESÖk-

2009-09-13 @ 10:48:58
Eftersom vår tvättmaskin valde att sluta fungera i förrgår (trots att den bara var 5 år), så blev vi så illa tvungna att åka in o köpa ny igår, inte direkt den roligaste saken att lägga pengar på men dessvärre rätt nödvändig!!
Sonny, syster o Rasmus kom hit så att Sonny kunde följa med Robin o hjälpa till med tvättmaskinsköpet, kände att jag inte skulle orka lyfta den så det var bättre med lite mans muskler ;)

Sofie o jag drack kaffe o underhöll barn så länge vi :)

Rasmus va så söt igår när han kom, han hade fått likadana pjuck som mor sin!!


Sen var det dags för 2-årskalas hemma hos Saga med massa gott fikabröd
*tack tack*!!
Å efter det bar det av direkt till Helenas 30-års fest, vi skulle egentligen inte stanna så jättelänge med tanke på att vi hade 2 trötta barn, men det slutade med att Robin drog hem med kidzen o propsade på att jag skulle va kvar o festa loss lite..
Sagt o gjort, jag entrade hemmet runt 01.30 RÄTT ÖVERFÖRFRISKAD!! ;)

Sjukt lyckad o trevlig kväll med underbar mat o trevligt sällskap, tack Helena!!

Nu ska jag bara sitta o vänta på att pizzerian ska öppna så jag kan få mig lite "bakis-frulle"!!

Tjo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0