-dAGENs EftERMiddAG-

2009-09-07 @ 18:59:20

Nu sover Vilmer där uppe, han har vart grymt trött hela eftermiddagen, ända sen jag hämtade honom på dagis??!! Den andra prutten har slumrat av utmattning på soffan här hemma, efter en timmes kolikskrik stackarn.. trodde han skulle svimma av ett tag, för det va värre än värst nu ikväll :(
Hur som helst så ska vi snart ge honom sista målet innan nattningen!! Robin kom precis innanför dörren, hungrig som få *hahaha*, ska duka fram lite middag till honom så han blir mätt ;)

Var hem till Zara o Osvald en sväng efter dagis, där bjöds det på glass!! Å kaffe såklart ;)

  


Kommentarer
Postat av: Grandinar'n

Hej gumman.

Jadu..om jag ska ta mig ut till dig så går det inte denna veckan iallfall. Det krockade med dom tiderna du kunde. :) Jag jobbar och jobbar... Men vi får kika på nästa vecka isf, såvida du inte har svängarna förbi Gränby. Isf är det bara att hojta till dagen innan så tar jag med mig tofs-ringen. :)

2009-09-08 @ 07:13:55     URL: http://ceekaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0