-VEM bEtAlAR??-

2009-10-16 @ 09:09:12
Jag bara MÅSTE få kommentera lite angående gårdagens program "Mammas Pojkar"!!
För det första så känns hela upplägget o konceptet så fruktansvärt amerikanskt, men det kanske e för att de snott idén däifrån oxå!!??
För det andra..
De här 2 "tuttlisorna", om ni sett de, en är blond och en är brunett??
Jag FATTAR INTE hur de kan tro att det skulle vara snyggt med två kanoner på framkroppen?? De e ju så gigantiska att den blonda tom visade halva vårtan i sin klänning igår!!
Å är de inte pålästa ett dugg om hur människo kroppen är uppbyggd?? Vem betalar för att få ryggproblem liksom?? De flesta andra som har meloner (naturligt) i deras size, betalar för att TA BORT lite!!
Jag är absolut inte emot skönhetsingrepp, absolut inte.. Vad jag därimot är emot är ett riktigt onaturligt utseénde!! Gäller även överspacklade tjejer (ja de finns kanske gay killar oxå), nä smink o operationer i all ära, men det måste finnas en gräns!!

Jag avlutar ändå med att göra tummen upp till både smink-uppfinnare, frisörer och plastikläkare, för vissa dagar e det RIKTIG tur att ni finns ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0