-tORSdAG-

2009-10-08 @ 12:44:29
Här hemma e det snart dags att väcka både (en trött) mamma o en liten Dogge, sen ska vi åka ner o ta lite sprutor på lillgrabben!!
Skönt att man inte e ett dugg brydd själv när det kommer till sprutor, tror nämligen att man lätt överför den rädslan till sina barn??!! Vilmer grät aldrig över nån spruta han fick, hoppas det fortsätter så med den här lilla oxå ;)
Appropå sprutor, så MÅSTE jag ta mig i kragen o komma igång med blodlämning igen, nu när jag inte är gravid längre, hann ju aldrig börja igen mellan graviditeterna!!

Nåt som ALLA, å då menar jag alla skulle ta o göra (som e friska såklart), det behövs så mycket blod varje dag till olika människor o kan du eller jag bidra till att rädda liv så ska vi göra det..
Tänk bara så här, tänk om det var ditt eget barn som låg på dödsbädden o inte skulle klara sig om han eller hon inte fick nytt blod!!!!!
Nä, iväg o lämna blod med er nu, å lämna lite plasma oxå när ni ändå håller på ;)
Fast den nålen är ÄNNU större iofs ;)

Annars så har jag hunnit med att slänga ihop en äppelkaka här på morgonen och även kirrat klart en thaigryta till middagen, så det e fixat!!
(Men jag frågar mig fortfarande varför, varför man ska lukta på saker för?? Jag menar, jag vet ju liksom att fisksås SMELLS LIKE SHIIT, behöver ju inte lukta på det.. Fan jag e så korkad)!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Halloj! Tror jag såg stora sonen idag när han var på utflykt m. dagis, kan det stämma? Dom gick förbi nere i hamnen när vi var där och tog upp båten! Kram kram

2009-10-08 @ 16:31:02
Postat av: Vanja

mm äppelkaka lät gott :) Ja e redan blodgivare :) he he började lämna på min 18:års dag då jag är o- s¨de blev så glad så...snartdags för mig med att börja igen..måste bara få klartecken från läkaren först :)

2009-10-08 @ 19:31:29
Postat av: Sussa svarar

Johanna: Ja det var han ;) Dagispersonalen pratade just om en GIGANTISK båt sm togs upp o att barnen va såå till sig, hahaha!! Förstod att det var er båt de pratade om då ;) Kraam kraam

2009-10-08 @ 19:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0