-tJiNG tJiNG-

2009-10-10 @ 20:49:42
;)

Här sitter jag o sitter!!
Alone, jo för Robin har dratt iväg med Johan på lite upptäcktsfärd han ;) Lär väl inte se han någe mera innan jag går o knoppar förmodar jag, de blir nog borta ett tag!!

Tidigare idag drog jag o Vilmer till Helena K o barnen hälsade på, de hade "ökat på" sitt djurförråd med både höns o får, så gissa vem som va nöjdare än nöjdast??!! VILMER såklart!!
Han höll i en av kattungarna igen o börja stortjura när vi tog ifrån honom den.. Han e helt såld på djur, dock lite skraj inne i hönshuset, när både tupparna o hönorna fick för sig att flyga omkring lite *hahaha*
Hembakta bullar bjöds det på osså, fan va alla (utom jag som fullkomligt HATAR att baka) e duktiga o bakar :(
Nä, jag älskar att laga mat, för det kan jag, men bakning e inte min bästa vän!! Bara inse att man inte kan va bäst på allt, eller hur ;)

Efter middagen nu ikväll, klädde vi på barnen o knallade upp till farmor o farfar o tiggde lite kaffe ;)
Där befann sig även barnens lilla kusin Hampus, å jag vill understryka liten med tanke på att Dogge va
TYP 3 GÅNGER hans size.. Jag får stoora barn jag ;)

Sen blev det rask prommis hem med 2 trötta barn, kastade Vilmer isäng först o badade Douglas en supersnabbis innan även han fick känna sängen under magen sin..
Nu ska jag klyfta mig lite äppelbitar o krypa upp i soffan, hoppas det går nåt bra på burken!!??

Ha en trevlig kväll!! 
Å OM ni ska gå ut nåt ikväll, sätt för guds skull på er vinterjackan.. Ni kommer möta isbjörnar ;)

Kommentarer
Postat av: Zara

Önskade att man skulle iväg någonstans men blir nog kvar här hemma ett tag till:-(

2009-10-10 @ 21:32:58
Postat av: Sussa svarar:

Zara: Fy fan va otäckt!! Jag gick för 2 sekunder sen in på Akademiskas hemsida o kikade efter ERAN WEBBIS.. Som tyvärr icke fanns där :(

Fast jag hoppas iofs att ni hinner höra av er INNAN ni lägger upp foto ;)

Kram på dej stumpan o försök tänk positivt!!

2009-10-10 @ 21:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0