-SöNdAG MEd REGN-

2009-10-11 @ 09:44:32
Trist väder idag, men nu har vi ju haft strålande sol under flera dagar så detta var väl väntat antar jag!!??

Robin o Vilmer drog nyss till Knivsta, där ska det packas ner partytält som sen ska monteras upp här hemma istället ;) Lät på syster som om hon ville ha Vilmer hos henne under tiden, så han får leka med sin kusin ett tag!!
Dogge sover men vaknar väl här runt 10 tiden, han har verkligen blivit sin egen klocka (som det stod att de skulle bli), han e trött på "rätt" tider och vaknar "rätt" tider.. Helt klockrent!!
Men Vilmer därimot, han är i nån riktig dröm period eller nåt, bökar o vaknar på natten stackarn, men han har gått igenom flera såna perioder förut, sen går de över o han sover både länge o bra så jag hoppas han e tillbaka där snart igen ;)

Ska göra lite pizzadeg om en stund tänkte jag, har köttfärs jag behöver göra av med, å nu har vi ätit allt annat tänkbara med köttfärs därav köttfärs-pizza idag.. Å jag vill dessutom ha både majs o ananas på min del (de andra i familjen e inte så förtjusta i nåt av det, destu mera till moi)!!

Nu ska jag iaf ta o fixa lite kaffe o njuta en stund av tystnaden, innan Dogge vaknar o vill ha gröt!!

Tror förresten jag ska ta o investera i en I-phone eller en zxxzrcsgwhcdhtzfx *minns inte vad den hette, men Johan har en sån*, då kan man ta bra bilder o DESSUTOM blogga via den betydligt lättare o smidigare än från den vanliga mobilen..

En annan sak.. Jag vet nåt otroligt skoj o myys som jag e såå glad för.. men av hänsyn så skriver jag inte vad det gäller, här på bloggen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0