-SMYGStARtAR-

2009-10-09 @ 15:04:34
Här hemma har det vart fullt ös medvetslös sen strax före 7 i morse, då Vilmer behagade vakna (han har börjat vakna aptidigt tyvärr..)
Vi har hunnit med att leka, sova middag (Dogge ska snart sova sin 3:e gång) och jag har vart in till stan o flängt för ännu lite mera handling ;)
Å givetvis så kröp det ner massa gott till kvällens fredagsmys, som vi dessvärre redan börjar nalla på, vi e kassa hela familjen!!
Matmässigt så blir det trist idag, gjorde iordning en Carbonara till lunch, men jag gjorde mat för en hel armé så det kommer bli samma rätt till middag idag..

När plutten sovit klart sin sovning så ska vi ta en höstpromenad ner till byn o fylla på det "onyttiga förrådet" lite!!
Ska bli mysigt att knalla hela familjen, det var riktigt längesen vi gjorde det ;)

Nu ska jag ringa en mäklare, vi *läs Robin*, har sett ett projekt som verkar spännande och annorlunda, men som vanligt blir det väl inge mera än drömmar.. Men drömmar e bra att ha, så vi fortsätter i samma anda ;)

Ha en mysig höstdag och bry er om varandra!!

Ps: Om Kattis läser det här så hoppas jag nu att drinkarna smakar ännu mera skit, att sanden mellan tårna verkligen smärtar o att regnet bara öser ner på er!! För vi e fortfarande inge avis på er utomlandsvistelse ;)
*Hahahah*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0