-PiGG-

2009-10-01 @ 09:39:00
..som en LÄRKA!!
;)

Douglas somnade innan jag ens hann säga klart ramsan utanför hans dörr igår, sen sov han i sträck till 05.00 i morse då Robin drog ramsan utanför hans dörr o han slockna om DIREKT!! Sen väckte jag en trött Dogge kl 07.00!!
E det så här det e att ha 2 barn????? Minns inte ens när jag kände mig så här pigg OCH glad!!
Ibland när jag börjar tänka på hur det varit här hemma sen minstingen kom till oss, så bryter jag ihop o fattar verkligen inte hur 17 vi orkade ta oss igenom allt!!??
Så många tårar, frustration och panik man känt..
Det brast för mig häromdagen när jag pratade med min mamma, jag e så lycklig över att vi tog oss igenom koliken o allt därtill han haft..

Önskar inte ens min värsta fiende ett kolikbarn (eller jo, det gör jag OM jag nu hade haft en sån)!!
Ta vara på allt ni bara kan ta tillvara på, uppskatta ALLT ni bara kan å speciellt varje dag era barn är friska..

för..
BARN HAR MAN BARA TILL LÅNS..

Det e nog det klokaste uttryck jag fått lära mig, för det stämmer så väl, ingen förälder i världen (om man inte låser in sina barn resten av deras liv vill säga), kan bestämma sitt barns väg i livet, vi kan bara hjälpa de på rätta vägen så länge de vill ta emot hjälp!!

Oj va djup jag blev nu, känner mig bara så lätt o lycklig!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är värt att tänka på..för vissa mer än andra! Puss

2009-10-01 @ 09:50:54
Postat av: Johanna

Skönt att ni fått ordning på sömnen! Kan man lämna lillskiten på sömninlärning hos er?? ;) Kram kram

2009-10-01 @ 11:28:54
Postat av: Grandinar'n

Blir så glad när jag läser att ni äntligen får sova!! Skönt och det är ni verkligen VÄRDA!



Ta hand om er och fortsätt sova gott! :)

2009-10-01 @ 15:46:38     URL: http://ceekaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0