-NOG föR Att jAG älSkAR..-

2009-10-29 @ 06:45:11
Nog för att jag älskar makrill i tomatsås, men då ska den ätas oxå INTE upplevas!!
Med det menar jag att vi inatt legat som trängda makrillar i sängen å istället för tomatsås blandades det med SVETT..
Vilmer vakande i natt o var tokarg o det fanns inte en möjlighet i världen att lugna honom, nästan som om han inte var vaken??!!
Slutade med att han fick krypa ner mellan mig o pappan, å därefter sov jag typ inget alls..

Nu e vi vakna här hemma, pappan åkte för en stund sen o jag ska samla krafter till att kika efter kläder till barnen!! Kanske oxå ska bli duktig o fixa den framläggningen på kvällen istället, funkar iaf när grabbarna e så här små och inte har nån egen klädvilja *hahaha*
Vet att min mamma gjorde det med oss när vi var mindre (å observera att vi då fick vara med o bestämma på kvällen oxå), men trots det var det många många morgnar som jag absolut inte ville sätta på mig mitt
"gårdags-klädval"

Åå, i skrivande stund fick jag plötsligt ett hemskt minne (förlåt mamma), jag hade ett par vita manchesterbyxor  näe jag var liten som mor min tyckte jag var så fin i, det var bara det att jag hatade de så mycket att jag fick riktig PANIK när de ens kom upp på tal.. Helt sjukt men jag minns verkligen känslan av de där fruktansvärt hemska brallorna ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahahahaha!!! Jag har ett liknande minne från barndomen; ett par röda pantalonger (typ som kalsonger) som det var ull i. Fick dom i julklapp och mamma satte på mig dom när vi skulle på julottan tidigt på juldagsmorgonen och jävlar vad dom kliade. FY FAN!! Ville aldrig mer ha dom på mig!!

2009-10-29 @ 10:02:58
Postat av: Vanja

Man kan ju inget annat än skaratta, de fanns kläder som man gjorde allt för att förska gömma och glömma men ack de gick inte allt inte. Hoppas du fick lite egen tid med spa :)

2009-10-29 @ 20:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0