-MiN MAGE diGGAR iNtE Vitlök-

2009-10-09 @ 19:29:00
:(

..har så sjukt ont i magen just nu, inte så smart att äta mat med vitlök 2 gånger på 1 dag!!
Sen jag fått barn har min mage praktiskt taget blitt helt allergisk mot vitlök, å jag glömmer bort mig gång på gång (som med allt annat)..

Vilmer sover o Dogge badar med pappsen innan han ska kastas i säng han mé ;)
Själv tänkte jag ta o åka ut till Helena K en sväng o tigga lite kaffe, behöver se nåt annat än hemmet en stund känner jag, är ju låst hemma alla kvällar annars eftersom Robin jobbar!!
Ska trycka in inspelning av IDOL innan jag drar bara ;)

Här e några bilder från vår mysiga höst prommis, som Robin bestämde att vi skulle ta o göra varje fredag från o med idag!!
 



Fy, va kallt det e (kanske för att jag känner mig trött, men det blir dunjackan på när jag åker iaf ;)

FREEDAGSMYYS PÅ ER!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0