-MåStE SkE EN föRäNdRiNG-

2009-10-06 @ 20:55:17
Sitter o funderar på om jag ska ta o laga iordning morgondagens kasslergryta redan idag, eller om jag tar det i morgonförmiddag istället??
Mamma kommer på besök i morn o ska stanna över natten, najs med lite kvälls sällskap!! Hon kommer dock inte förrän runt halv 6 på kvällen, men bättre sent än aldrig ;)
Vilmer kommer bli "over-happy" när han ser henne, var ett tag sen..

Har tänkt lite nu ikväll (jo, man hinner med en hel del tänkande när barnen sover o man sitter själv i soffan), det måste till en förändring hos mig själv o det e snarast.. Startar redan i morn me mitt "nya liv"!!

..Var in till stan under dagen o sprang lite i olika butiker o om det var någon som såg mig, så ber jag så hemskt mycket om ursäkt för mitt attraktiva yttre jag bjussade på idag, SPECIELLT min polare "finnen" på hakan (den bara lös stopp-plikt eller nåt)!! Som sagt, drog på mig mina sköna mysisar o mössan på skallen, sen drog jag bara ;)
Å hem kom jag ganska många kassar rikare, men tyckte inte direkt att det hade minskat nåt på
"inhandlings-listan".. Mycket konstigt ;)

Kan oxå meddela att redan efter det första stoppet så måste jag ha sumpat min "kom-ihåg-lapp", för jag kan fortfarande inte hitta den, tur man hade en extra hemma å en någorlunda hjärna, så man kunde fortsätta sin shopping ändå!!

Nu har jag funderat klart, jag lagar maten i morn o springer upp o bäddar klart sängen nu istället, det e sängkläds-bytardag, idag (varannan tisdag gäller det)..

Sov så gott mina kära!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0