-lill löRdAG idAG VA??-

2009-10-07 @ 21:43:42
Jag o mamma sitter o avnjuter en flaska rött och en MASSA choklad så här mitt i veckan, men det kallas ju ändå lill-lördag, eller hur!!
För tillfället tittar hon på ett av sina favorit program som inte tilltalar mig eftersom jag inte följt den serien, därav att jag kikar in här hos er istället ;)
Annars har dagen vart lugn, hade trevligt besök av Vanja o lilla Delinda på förmiddagen, Vanja va söt o tog med sig nybakade bullar *tack tack*

Sen åkte jag o pojkarna till Knivsta o hämtade upp lilla mamma, vi käkade middag o lekte (Vilmer o mamma gick iväg på en promenad efter middagen de) innan det var läggdags för de små..

Å nu slappar vi som sagt bara!!
Ska snart göra kväller, man blir lätt lite extra seg av röd tjut ;)

Godnatt på er..

Kommentarer
Postat av: Vanja

Så lite så :) bara kul att det uppskatas :)

2009-10-07 @ 22:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0