-kAN OM jAG Vill-

2009-10-14 @ 11:50:00
Mm, hade inte ens en mjuk brödsmula här hemma i morse, så det fick bli hårt bröd o gröt till frulle idag!!
Men mjukt bröd vill man ju ha hemma å tyvärr så går det nästan aldrig att få tag på färskt sådant nere på vårat lilla ica, så när jag lämnat Vilmer idag på dagis så for jag hem o bakade en limpa..
Visst sörni, kan om jag bara vill (eller ska jag skriva "måste", hahaha)!!

Men nu har min man redan käkat upp halva limpan så det lär bli till o baka en till ikväll kanske??!!

Sen har jag o Douglas hunnit med att hälsa på Helena nere i butiken en sväng, o Dogge börjar bli blyg stackarn.. Har inge minne av att Vilmer nånsin varit det, men det är ju olika i allt annat så varför skulle de inte vara det när det gäller blyghet ;)

Nu måste jag sätta fart med matlagningen, så den e klar när jag ska hämta Vilmer igen.. Lutar åt en "Husets Jättegratäng", har inte riktigt bestämt mig ännu!!


Ha en fortsatt bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Mmm de såg gott ut med hembakat bröd....hmm ska nog apa efter :)

2009-10-14 @ 23:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0