-iNGEN VANLiG dAG idAG-

2009-10-02 @ 08:56:15
För idag e det Challans födelse dag ;)
GRATTIS syster!!

Min andra syster ställde sig o mecka ihop 3 smörgåstårtor igårkväll, å idag ska de garneras inför att vi ska dit o äta upp dem ;) Fy fasiken va jag längtar efter det!!
Blir jag o Vilmer som åker o Robin stannar hemma med Dogge, han ska ju åka på så lite utflykter som möjligt nu under "kuren", så intrycken blir så få som möjligt!!
Å vi vill vara benhårda med det här schemat så det sitter som berget sen..
Vi kom ännu lite längre inatt, han somnade 19.45 (lika fort som kvällen innan, hela grejen e ju att barnet ska somna in lugnt själv, utan flaskan, napp eller nån som hänger över sängen deras), vaknade sen kvart i 6 i morse o vi började ramsa, fick dock hålla på ända till halv 7 innan han somnade om, sen var det väckning kl 07 ;)

Nu sover han igen o ska sova 1,5 timme!! Jag o Vilmer har tagit oss en varsin glass här i köket och Robin lackar trappan (han fick ingen glass *hahaha*) ;)
Nu ska jag borsta tänderna o fundera över dagens outfit inför det stundande kalaset senare i eftermiddag!!

"Med en ballong kan ingen vara nere"

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad är det för sömnkur ni följer? Blir lite nyfiken!! Kram kram

2009-10-02 @ 10:12:33
Postat av: malin

skönt att det verkar fungera.. så glad för eran skull! <3 känns bra att ha vänner som är praktiskt taget experter på det där med barn som ledsna skriker om man behöver råd =) pussokram

2009-10-02 @ 15:50:07
Postat av: Sussa svarar

Johanna: Vi kör SHN-kuren, det är som rena magin (om man har energin att genomföra den korrekt) ;)



Malin: Bara fråga vettu, vi kan det där med skrik, magont o vaken nätter ;)

2009-10-03 @ 09:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0