-iNfORMAtiON-

2009-10-05 @ 11:18:38
Tänkte bara göra er uppmärksamma på att inatt sov
Douglas-Dogge-Doggelito ALL NIGHT LOONG!!
Han hostade till runt kvart i 7, så för säkerhets skull ramsade Robin utanför dörren en gång.. Sen fick vi alltså väcka honom kl 07.00 (då han somnat 19.45 igårkväll)!!
Ingen är gladare än jag :)

Ska återlämna boken till Sandra här i dagarna, måste bara "pussa" sönder den lite först, rena rama magin e vad det är..
Nu ska jag fortsätta skriva o planera lite inför min stundande ålderdom ;)

(Har glömt berätta att Dogge satt själv i hela 15 sekunder förra veckan, innan dess tippade han efter typ 5 sekunder varje gång)


Kommentarer
Postat av: mormor eva

Glöm inte, mamma Susanne o pappa Robin, att det är ni som gjort jobbet. Himla duktiga föräldrar, tycker jag!!!!

2009-10-05 @ 14:52:09
Postat av: Sussa svarar

Mamma: Kunde inte älska dig mer än jag gör ;)

2009-10-05 @ 16:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0