-höSt-

2009-10-05 @ 21:21:14
Usch, kan tycka det e lite knepigt med hösten, eller snarare den kalla övergången.. Svinkallt på morgnarna o sen svettas man typ i t-shirt när solen kikar fram på dan!!??
En annan kan ju klä både på o av sig själv efter hur man känner, men det e svårare för barnen att göra detsamma!! Å jag har alltid vart lite motståndare till att klä på FÖR mycket (inbillar mig att man lättare blir sjuk då nämligen, kan ha fel??), därimot "lager på lager" principen e kanon..
MÅNGA tunna plagg, så ett eller flera lätt kan tas av o sättas på ;)

Jaja, varför krånglar jag till det för??
Jag skulle egentligen bara skriva o berätta att jag inhandlade denna till Vilmer under gårdagen ;)
Blir kanon i höstleken med en HH fleece under!!

Vändbar e den, turkos på ena sidan o helsvart på den andre sidan!!

E lite ensamt här hemma :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0