-hEj På Ett tAG-

2009-10-20 @ 21:27:13
Kommer att göra ett litet blogguppehåll..
Hur
länge har jag ingen aning om, kanske är tillbaka redan i morgon men jag vill iaf skriva här så ni förtsår varför det kanske ekar tomt med nya inlägg!!
Bara vissa vet varför, å jag kommer att låta det vara så, snälla respektera det..
Nu ska jag krypa till sängs med min nya mobil/dator som sängkamrat!!

Visste ni förresten att HAT är en av de absolut värsta känslorna man kan känna..
Ta hand om er OCH varandra!!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

De är bara att ringa om det är nå, de vet du gumman!!puss

2009-10-21 @ 07:09:52
Postat av: vanja

när du skriver igen så läser ja igen :)

2009-10-21 @ 15:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0