-hEj MiNA VäNNER OCh OVäNNER-

2009-10-19 @ 15:42:49
JAG lever, hahaha!!
Men det e inte mer än så dock, fortfarande bakis sen min bästa födelsedag någonsin i lördags ;)
Har precis suttit o lagt upp bilder på fb, så kika in där för jag orkar nog inte göra detsamma här tyvärr..
Underbart fina presenter fick jag, nu e det en massa inbokat eftersom jag fick en massa uppevelse-presenter!! Minns faktiskt inte när jag var så full (ordagrant), blev det iofs när barnen åkt, om det nu var nån som undrade ;)

Att tilläggas skall, att jag har super fina vänner som valde att komma o göra min dag så kanon, men även att det denna dag visade sig vilka jag lite snyggt kan radera ur telefonboken och sist men absolut INTE minst, vilka människor jag o min familj aldrig nånsin mer kommer att se åt!!!!! Fick måånga andra bekräftelser oxå, flera än jag som la märke til precis samma sak, e det inte lite märkligt så säg??!!
Så nu vet ni det ;)

Kan man inte få fylla 30 varje år??
Kan inte glömma hur skoj jag hade det, å det var roligt ända tills jag la ner huvudet på kudden o försökte få världen att inte snurra, hahaha!!
;)


Idag har jag haft Johanna o hennes son Jesper här på besök, hon hade med sig en YBERSMARRIG kyckling paj som vi käkade til lunch, sen blidde det kladdkaka (har ett par stycken kvar i frysen, så nu har tom jag fikabröd hemma) o kaffe till efterrätt ;)

Nu ska det snart till o dukas fram för middag, blir rester från i lördags ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en underbar kväll :)

Hoppas de inte dröjer allt för länge innan vi ses igen :) Kram

2009-10-19 @ 21:30:35     URL: http://metrobloggen.se/vanja
Postat av: Sussa svarar

Vanja:

Tack fina ni för att ni stannade o gjorde min kväll till den bästa.. Puss

2009-10-19 @ 23:01:46
Postat av: Linneá

Tack Gumman!! Johan och jag hade super trevligt, festen var jättemysig! Det gjorde du bra ;) Vet vem ja ska anlita tills ja fyller jämt ;) puss på dig

2009-10-20 @ 07:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0