-häRliGA blOGG, hAR SAkNAt diG-

2009-10-28 @ 21:58:57
Eftersom jag insett (under mitt hittills låånga 30-åriga liv) att livet alltid kommer bestå av prövningar o för vissa mer betungande än andra, så kommer jag fortsätta leka låtsas författare här på min blogg!!

Å en liten men ack så nödvändig info..
Detta är en blogg om MIG, mitt liv o allt som hör till det, kan alltså innehålla både skratt o tårar o lite därimellan, så ni är förberedda på att all läsning inte alltid är en dans på rosor, iaf inte rosor utan taggar ;)

Har saknat massor att skriva, jag älskar ju att skriva, vet inte hur många påbörjade böcker jag har??!! Fast de kommer aldrig bli mer än halvfärdiga ;) Så det här är ett kanon komplement till det!!
Dock går ögonen i kors på mig även ikväll så det här inlägget blir inge mera än en önskan om att alla ni där ute sover så gott..

Nu blir det "bedtime stories" för min del ;)
Natti med er!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Trevligt att ha dig tillbaka gumman ;)puss

2009-10-29 @ 05:38:00
Postat av: Johanna

Det är just därför det är så kul att läsa din blogg, för att den är din och skriven på ditt sätt!!! Fortsätt med det!! Skit i vad alla andra tycker. Har saknat den nu när du varit borta ett tag!! Kram på dej!

2009-10-29 @ 09:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0