-häRliG MORGON..-

2009-10-16 @ 08:59:35
Vilmer sov iaf til halv 7, så man ska inte klaga.. Han råkade tyvärr väckte lillgrabben då men jag lyckades ramsa honom till strax före 7, sen ville han ha sin gröt frulle ;)
Vilmer har därimot knappt velat äta nåt, han e skitdålig på att äta frukst, tycker jag ha testat o mutat med allt gott men det är tvärkört vissa morgnar tyvärr..
Efter påklädningar o blöjbyte på Dogge ville Vilmer bada, sagt o gjort nu e både han o jag rena!! Å nu har även han kläder o ny blöja ;)

Douglas sover o Vilmer varvar tv-tittande med att leka, o som ni märker passar jag på att sitta här en stund!!

Robin ringde nyss o sa att han åkte från Stockholm nu, han e väl hemma runt 10 då ;)
Efter lunch idag ska jag dra till Knivsta o lämna av Vilmer som ska sova hos sin mormor inatt, jag ska passa på att få lite färg på kroppen oxå när jag ändå befinner mig i närheten av solarieholmarna. känns lite som om jag bleknar bort nämligen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0