-hAllOj-

2009-10-15 @ 12:38:17
Heej ;)

Blev aldrig nåt kvällsinlägg igår, då min karl faktikst dök upp redan kl 20??!! Så det blev en efterlängtad tv kväll i soffan TILLSAMMANS ;)
Jag o barnen åkte till Sanna, Saga o David igår efter middagen o lekte ;) var alldeles för längesen kände jag när vi väl kom dit.. Sanna e oxå "gräsänka" på onsdagar, så jag tyckte vi skulle införa samkväm VARJE onsdag från o med igår!! Nästa gång får jag baka o ta med mig nåt smarrigt, vi blev bjudna på goda citronmuffinsar vi ;)

Halva dagen har redan passerat o jag har nyss fått på mig lite rouge på kinderna ;) Väntar på att Robin ska komma hem från stan o att Douglas ska vakna, för vi ska nämligen till Pillan o fira hennes 25-årsdag idag!!
GRATTIS Pillan!!

Middagen e redan kirrad, vi stekte pannkakor i omgånger här i morse (jag o Robin hjälptes åt mellan barn påklädningar), skönt att slippa tänka på det senare..

Har hunnit med att ha fikagäster oxå, både Zara o Helena K var här i morse, mer än supertrevligt var det, som förr nästan, när vi sågs varje vecka (saknar den tiden lite tjejor)!!
Zara hade med sig massa gott som vi käkade på, sen åkte Helena iväg o jobbade o Zara knallade hem i hopp om att bebisen SKA kika ut snart, hon var ju beräknad igår..
 *Håller tummarna*

Ne, fixa lite innan Dogge vaknar då!!
Ha en underbar dag i det mysiga vädret ;)



Kommentarer
Postat av: mormor eva

Oj,oj,oj tänk på att du ska orka med folk på lördag oxå! När JAG läste inlägget blev jag lite stressad.

Men, du vet ju hur jag är......

KRAMAR till dig från mig.

2009-10-15 @ 18:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0