-GOkVäll-

2009-10-06 @ 20:41:53
Ikväll blidde det rester från gårdagen till middag (jag kan bara inte kasta mat nämligen)!!
Nästan så det smakade ännu bättre idag, konstigt nog??!!

Hämtade hem en totalt nerbajsad liten kille från dagis idag, tyckte det stank i bilen hem, å mycket riktigt, han hade skit ända upp på sina små söta axlar :(
Så det blidde duschen direkt, stackars sötnosen min..

Sen käka vi lite innan vi hamnade på golvet alla 3 ;)
Men jag måste säga att jag tror nog fasiken att det bor en liten flicksnärta i min lilla Douglas!! Ni förstår att det behövs inte mycket för att hans lilla underläpp ska börja darra *små ler*, han e så känslig för gråt o höga ljud ;)
Å nu tycker jag ännu mera synd om honom, när han verkligen gråter tårar..
Ta ett exempel från nu ikväll, Dogge låg på en filt, jag la mig bredvid på mage o Vilmer skyndade sig (som alltid när man lägger sig ner så) att sätta sig på min rygg o började hoppa.. Varav jag då skrattar samtidigt som jag skriker "AJ" (ja, såvärst ont gjorde det väl inte, men man säger liksom aj, av en ren reflex när det kittlar till så där konstigt, om ni fattar??), Å DIREKT så började Dogge störtgråta o tårarna spruta!! Kunde inte låta bli att småskratta när jag tröstade honom, för jag fattar inte hur man kan va så känslig??
Jag har fått en av varje tror jag, ett barn som bara borstar bort o skakar på huvudet om han gör sig illa medans den andra plutten gråter av bara höga ljud ;)

De e hur som helst helt underbara, samma föräldrar men såå olika personligheter!!??
Jag älskar er grabbar ;)

Kommentarer
Postat av: mormor eva

Jag älskar oxå "mina" grabbar!!! Alla tre! Kram o puss.

2009-10-07 @ 12:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0