-fiN bESök-

2009-10-01 @ 09:47:20
Igårkväll fick vi finbesök av Robins syster, hennes Craig o hans 2 barn (eller barn o barn, de e närmare 20 båda två).. Vi har inte setts sen i februari så det var skoj att fika o prata lite..
Ikväll har vi bjudit ner de på en TACO-middag ;)
Smidig mat att bjuda på, lätt att förbereda för många personer o gillas av många!!

Vilmer har jag lämnat på dagis, med sin lilla ryggsäck ;) Var ju snorkallt i morse så det blev till o koka varm choklad till hans matsäck (torsdag o utflykt idag)!!
Dogge ska jag väcka nu kl 10 o sen ska han få göra mig sällskap inne i badrummet när jag tar mig en dusch ;)

Sen ska det hackas lite grönsaker!!

Vi ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0