-ChECk-

2009-10-11 @ 11:41:02
Pizzadeg - check
Toppning - check
Tomatsås gjord o mixad - check
Köpa riven ost -
Köpa flera tomater -

Har oxå hunnit med att lämna in ett bidrag i en tävling, där man kunde vinna en egen kaffe/latte/espresso maskin!! Å jag som älskar kaffe skulle ÄLSKA at ha en egen maskin hemma ;)
Men jag har nog aldrig vunnit mera än nån ynka 50-lapp på triss så det e ju j*vligt dumt att ens hoppas på nån vinst :(
Nä, nu kom jag på att jag visst vunnit mer än så, jag vann hela 500 kr en gång på en lott jag fick av svärfar, hahaha.. Den ni ;)

Nu sover Douglas igen efter att ha ätit, skitit, pratat o lekt, så nu ska jag bara vänta på att mina andra grabbar kommer hem så jag kan handla hem riven ost o mera tomater (hade glömt att jag gjort slut på hela förrådet riven ost, klantarsle).. Å tills dess får jag underhålla mig med att bjuda på maskeradkläder o luciakläder till Vilmer på Tradera!!
Han ska ha både maskerad o lucia firande inom kort på dagis nämligen..
Jag gillar tradera ;)


Hej svejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0