-tROR Vi AllA E Rätt SlUt-

2009-11-04 @ 21:49:50
Har varit en fantastiskt bra dag, men som Sanna oxå skrev VÄLDIGT fartfylld!!
Morgonen börjades med dagislämning av Vilmer, som sen följdes av en mer än ljuvlig mamma/bebis frukost ute i Giresta hos Vanja o Delinda.. Barnen underhöll varandra, vilket innebar både skrik o skratt ;)
Tiden gick fort, för vips så var det dags för dagishämtning igen, och eftersom det e onsdag så innebar det "gräsänke-kväll" hos Sanna!!
Vanja kom över även hon, dessutom hade hon med sig hemgjord pizza till mammorna o köttbullar och stuvade makaroner till kidsen *tackar ödmjukast för god mat*!!

Som barn i Vilmers o Sagas ålder brukar göra, så gjorde även de, både knuffades OCH kramades ;) Båda var nog rätt övertrötta när klockan var 6, så då åkte jag hem, sen var det bara pyjamas på o godnatt för Vilmers del, klarade inte att hålla Dogge vaken heller så klockan kvart i 7 låg även han i sin säng ;)

Känner mig rätt slut just nu, men funderar ändå på att sitta uppe till pappan kommer hem så vi kan gå till sängs samtidigt, behöver ett par extra kramar ikväll känner jag..

(Blidde tyvärr inga bilder tagna av mig idag men jag hoppas på att kunna sno några från Sanna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0