-tASkiG SkäRPA-

2009-11-16 @ 20:00:48
Riktigt dålig kvalitet, jag har verkligen inte "läst på" bruksanvisningen på min nya phone *skäms på mig*, för det är över det dubbla i pixel på denna mobil jämfört med min förra??!!
Måste ta mig i kragen o fixa alla inställningar.. nån annan dag.. eller nåt..
   

Å jag längtar tillbaka till frukosten :(

...
Blir lite ledsen när jag kikar mig i spegeln o ser min "kula", undrar när den ska försvinna den här gången?? Mycket konstigt eftersom den försvann nästan direkt med Vilmer o Douglas, men den här gången som inte ens gick till v 14.. ??
Hade inte brytt mig ett dugg (helt ärligt) om jag nu hade fött barn nr 3, men att ha kvar den efter ett avbrytande är faktiskt inte någe skoj alls..

Nu ska jag kasta mig i soffan o se om det går nåt bra, hoppas på att få sällskap av min karl ;)
Han jobbar dag denna veckan så jag får njuta av hans sällskap hela veckans kvällar *JIHOO*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0