-tAkiDA it WAS!!-

2009-11-30 @ 12:30:01
Var med syster på tAkiDA i lördags, jag har fortfarande rysningar efter det.. Jag har varit på ett flertal konserter (med större artister än de), men detta var något alldeles speciellt!!
De ligger mig så varmt om hjärtat, kan inte förklara på vilket sätt för det är bara en känsla o just därför betydde den här upplevelsen massor!!

Mitt i konserten fick vi höra att just idag så skulle deras första live-dvd spelas in, så det "flög" omkring en massa filmkameror o stämningen var underbar, det var tom mera stämning o mera "röj" än på Linkin Parks spelning!!??
Då kanske det går at förstå vilket tryck det var ;)
Robban (sångaren), försvann ett tag från scenen, för att några sekunder senare befinna sig MITT BLAND PUBLIKEN o sjunga!!!!!

Shit, jag vill gå på en konsert med de igen, redan i morgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0