-SNARt E dEt 1:a AdVENt-

2009-11-19 @ 19:36:51
Tiden går så fort så man hinner ju nästan inte med!!??
Nästa helg är det dags att adventspynta liksom, ska visserligen bli supermys men det har redan gått ett helt år sen sist!!
Jag är väl inte så jättemycket för små röda porslinstomtar direkt, men får jag välja mitt eget pynt så älskar jag att göra julfint ;)
Tror iaf att mina favoriter är giganstiska pappstjärnor i fönstren ;)

Har inte hunnit med nån glögg än (det brukar jag vara rätt duktig på att smygstarta med), och när jag klarat mig så här länge kan jag lika gärna hålla mig tills nästa söndag!!
Tänkte bjuda in familjen på lite glöggmingel då ;)

Så här såg vår inbjudan ut!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0