-SkAPliGt NöjdA..-

2009-11-25 @ 19:57:53
 Men man SKA INTE ropa hej förrän man e över ån..
Idag kom en mäklare hit fån Mäklarhuset för att göra en värdering av huset, samt för att presentera de som mäklarbolag då vi inte hade bestämt ännu vilka vi skulle välja!! Gick galant, över förväntan med värderingen ;)
Å jag måste erkänna att jag fattade tycke för de redan under vårt samtal igår, men efter att hon gjort värderingen o vi suttit o pratat en stund (vilket oxå betydde att jag drog på smilbanden o prutade på arvodet..), så tittade jag o Robin på varandra o tackade ja till att ha de som mäklare!!
Så nu är det underskrivet o klart!!
Vi ska höras efter jul för o se om den ska läggas ut i mars eller i april??!! Beronde på hur januari ser ut, då kunde hon lättare tipsa om vilken utav de månaderna som skulle vara bäst ;)

Men som sagt, BARA för att värderingen gick bra så betyder ju inte det att försäljningen går lika bra, återstår att se..
Man ska ha tur oxå, o tur har ju inte direkt varit vår bäste vän den senaste tiden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0