-SilVER & SåNt-

2009-11-17 @ 07:48:20
Jag älskar silver smycken mer än någon annan metall!! Därför ska jag idag åka in till Silver & Sånt inne i stan o införskaffa mig en ny ring tänkte jag ;) Fick presentkort där när jag fyllde..

Hade en riktig favorit ring, ÄNDA TILLS DESS att vi målade om huset förra året o jag måste ha tappat den eller nåt, för vips så var den bara heelt väck??!!
Efter det har jag inte hittat någon ny som jag gillat, så idag hoppas jag verkligen att S & S håller måttet o har en Sussa-ring ;)

Dock blev jag en aning fattig igår när jag storshoppade kläder till båda grabbarna, så tyvärr blir det inte så mycket mera än smyckesinköp idag men jag ska in till stan nästa vecka istället o fylla upp min egna garderob, jag får helt enket hålla mig till tåls tills dess ;)

Nu ska Vilmer (OCH Dogge för den delen) få på sig lite nya kläder, det är väl ungefär den enda gången det faktist är lätt att klä på honom, när han ser att det är något nytt o han kan spegla sig ;)
Undrar vem han fått det av jag??!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Silver och sånt har så himmla fina grejer! /M

2009-11-23 @ 21:52:35
Postat av: Maria

Silver och sånt har så himmla fina grejer! /M

2009-11-23 @ 21:53:28     URL: http://gillisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0