-REGNiG dAG-

2009-11-25 @ 20:24:49
Undrar jag, hur många soldagar det egentligen varit den senaste månaden??!!
Känns typ som om solen lyst högst en halvtimme under hela november.. Men det betyder ju att man kan tända destu flera ljus på insidan, om vi nu ska leta fördelar ;)

Har skrivit o berättat att Dogge skrikit (KOLIK liknande skrik) i nästan 2 veckors tid nu, dock bara på dagtid som tur är.. Men igår fick jag nog o ringde bvc, så de ringde tillbaka idag och jag fick en tid nästan direkt, jag var lite inne på att han kanske skulle behöva sprutas med lavemang eftersom det är nåt knas med magen hans!!?? HOn bad mig iaf ta med en bajs blöja, så ner åkte jag, Dogge o en nerskiten blöja ;)
Däär behövde hon inte ens titta, hon kände på lukten att det var inflammations bajs från tänderna (å jag som gått o inbillat mig att vid förkylning o tand utväxt är det diarre de får.., hade FEL), å på små barn så ligger allt immunförsvar i magen, viklet resulterar i att denna inflammation drabbar hans små tarmar, som han redan har trubbel med stackarn.. Så nu kör vi Ipren OCH Alvedon som kombination så får vi se om det blir bättre, ska även handla hem katrinplommonpuré o Lactulose för att motverka hans förstoppningar!!

Väl hemma igen efter Bvc möttes jag av en mycket glad syn, nämligen Kattis CX90 ;) Hon o Vanessa hade kommit på finbesök!! Väldigt trevligt, vi har inte setts på nästan 6 veckor, så det var myys ;)

När de for hem, hamnade jag o barnen i soffan, Vilmer på ena armen o Douglas fick ligga på mage framaför mig medans jag guppade hans lilla rumpa mot det onda..
Sen somnade båda grabbarna halv 7 idag, de var nog ganska trötta båda två ;)

Pappan slutade tidigt nu ikväll, han kom hem för en stund sen men han o Tommy meckar med Tommy o Vanjas bil ute i garaget, får se när han behagar komma in o mysa med mamman ;)
I morgon blir det att jobba dag för honom iom att vi ska på informationsmötet om vår nya bostad i morn kväll, vi åker först o lämnar båda barnen hos mamma så får hon lägga de, sen kommer vi dit när mötet är klart o sover kvar där vi oxå, så slipper vi väcka upp de o åka ända hem hit..
TACK mamma, Du är BÄST, vi älskar DIG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0