-PRiCkiG StUGA-

2009-11-18 @ 09:34:41
Skrev ju att jag skulle in til stan o shoppa en ring igår, jag hann lämna Vilmer på dagis, möta upp Linnéa, packa in Dogge med tillbehör i bilen SEN ringer min mobil o det står dagis på skärmen!!
"-Nu har DIN SON oxå fått prickar", sa rösten på andra sidan luren ;)
Med det menade hon att precis hela dagiset nu haft vattkoppor, de enda som inte fått än har varit Vilmer o Ozzy, men nu har som sagt även Vilmer fått pricksjukan..
Som tur var slutade pappan supertidigt igår, så han var på väg hem när dagis just ringt, vilket betydde att jag o Linnéa kunde åka in till stan en sväng ändå o pappan kunde hämta Vilmer!!

S & S var en stor besvikelse igår, de hade utförsäljning av typ alla ringar o de som fanns kvar passade typ inte ens mitt lillfinger o jag var ute efter en ring till mitt pekfinger = size BIG!!
Kikade lite på herrsidan istället (eftersom jag dessutom e lite mer för "klumpiga" herrsmycken), fanns inget där heller så hem kom jag istället med ett par örhängen :(
Men jag har fortfarande pengar kvar att handla för så vi får se när jag orkar palla mig in igen??!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0