-ONSdAG-

2009-11-11 @ 22:13:22
Hämtade Vilmer på dagis kl 14 o sen åkte vi hem för att bara mysa!! Men hmm, riktigt så mysigt blidde det inte, Vilmer trotsade som aldrig förr, inget var bra, inget passade den unge herren!!

Till slut lessnade jag (eller jag lessnade ordentligt när jag hittar honom vid datorn, där han stod o petade bort tangent efter tangent, suck) då bestämde jag mig för att bara låta han vara skrikande ett tag, till slut lugnade han sig o jag hittade brorsorna så här på vardagsrumsgolvet ;)


Blidde mys utan morsan med andra ord ;)

Lite senare for vi iväg till Sanna och barnen för vår traditionella "Onsdags-date", lika trevligt som vanligt om man bortser från att Vilmer fortsatte att inte lyssna på sin mamma!!
Men vi får hoppas att han vaknar på en bättre sida i morgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0