-NYVAkNA-

2009-11-19 @ 08:22:09
Helt otroligt skönt!!
Vilmer vaknade av klåda runt halv 5 i natt, så då fick han komma in o lägga sig mellan oss och somna om.. Kort därefter vakna Dogge till, han fick speldosan påsatt o somna om även han!!
Å sen vaknade båda barnen i kör 7.30 ;)

Nu har vi precis avlutat frukosten o "Pippi" är påsatt till Vilmer, men jag fattar inte.. Ha tjatar o tjatar om att Pippi ska sättas på, men tror ni han sitter o tittar??!! Nope!!
Han har väl iofs sett den minst 50 gånger nu, utan att överdriva så jag förstår om han vill se nån ny Pippi film!!
Men jag har fått tvärförbud av någon att köpa nån ny sådan innan han födelsedag, så det är bäst att låta bli ;)

Ska kika om jag ska köpa hem "Karlson på taket" istället kanske?? Han vägrar ju titta på tecknat, det verkar bara vara Astrid Lindgren som funkar (men inte mig emot, då jag hellre tittar på det tilsammans med honom än tecknat)..

Nu ska vi se till att få den här dagen att flyta på så bra som möjligt då ;)

Hej svejs!!

Kommentarer
Postat av: Vanja

emil och griseknoa så han lär sig lite hyss :)

2009-11-19 @ 12:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0