-NU E VECkAN SlUt-

2009-11-13 @ 10:23:33
Idag e det fredag hela långa dagen!! Å vi ska till Knivsta senare o fira Björn som blev 29 i onsdags, blir bjudning av smörgåstårta *längtar redan*..
Fram tills dess får vi se vad dagen erbjuder??!! Jag la precis den minsta att sova lite, medan modell större duschar (motvilligt hör jag) med pappan ;)

Fick mig iaf en härlig sovmorgon i morse, då pappan gick upp med båda grabbarna.. Sov inte överdrivet bra, hade världens värk i magen o i ryggen men pallade inte att gå ner o hämta flera piller!!
Nu har jag fyllt på medicineringen i kroppen så nu känns det lite bättre igen ;)

I morgon ska jag, Robin, Sofie o Sonny in till stan o käka middag och gå på bio, jag fick det i 30 årspresent av några vänner ;) Å inte nog med det, fick veta igår att Robin o Sonny har överraskat mig o syster med hotellövernattning oxå, så när bion är slut kan det tänkas bli en öl eller två (eftersom vi inte har nåt tåg att passa), innan vi senare intar sovläge på hotell!!
Längtar nog ändå mest efter hotell frukosten, finns det nåt bättre??

Barnen ska sova i Knivsta ;)


Glöm inte fredagsmyyyyyset ikväll hörni ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en riktigt mysig helg, med bio och hotellövernattning!!! Kram kram

2009-11-13 @ 10:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0