-NåN bAGARE SkA jAG-

2009-11-23 @ 22:10:48
Nån bagare ska jag då INTE bli iaf!!
Tidigare idag så fick jag ytterligare ett ryck gällande julgodis, så jag gav mig på att baka Moccatryffel kulor (för enligt receptet så lät det HUR ENKELT SOM HELST!!), jag TOTAL misslyckades..
Så nu bedjar jag till er där ute, kan ni snälla snälla tala om för mig att jag inte ska ge mig på bakning någe mera??!!
Jag vill inte slösa mer ingredienser på att försöka mig på fler bakverk!!

Säg till mig nu!!

Ps: Vad får mig att tro, att Vanja e den första som kommer att kommentera detta inlägg??
*hahaha*

Kommentarer
Postat av: vanja

mmmm kommenterar :) PUSS

2009-11-24 @ 00:29:25
Postat av: Sofie

Sluta genast att tycka sådär...jag väntar med spänning på boken nästa år "Susanne bakar" ;)

2009-11-24 @ 09:28:48
Postat av: Johanna

Jodå!!! Övning ger färdighet;)

2009-11-24 @ 10:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0