-MYSSöNdAG-

2009-11-22 @ 11:01:00
Hann med att göra båda sorterna julgodis igår, blev lyckat faktiskt!!
Idag ska vi iväg på fika i Knivsta en sväng, så bullbaket får lugnt vänta tills jag kommer hem igen ;)

I morse var det jag som gick upp med barnen kl 7 o pappan fick ligga kvar, skönt när man kan turas lite.. Tyvärr fick han inte ligga längre än till strax före 9 för mitt röksug tog över o bestämde att jag var tvungen att åka in till stan o inhandla nya "pinnar", här i hålan öppnar inte ica förrän kl 11 på söndagarna!!??
Känns som om vi lever på 1600-talet eller nåt, nästan alla andra byar o städer har följt med i utvecklingen och ändrat sina öppetider, men inte Örsundsbro, de tycker det va bättre förr de ;)

Men micran tog mig iaf tur o retur till Maxi, så nu kan vi röka här hemma igen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0