-MiN lillA fliCkA-

2009-11-02 @ 16:46:20

Tror ni det bor lite feminint i oss alla, oavsett kön??
Kanske, kanske inte men hos barn gör det iaf det, de har väl ett stort "testar" behov ;)
Väntar bara på att Vilmer snart vill ha lite lack på naglarna (till pappans stora förskräckelse ska jag då tillägga, trots att han alltid sagt att det ABSOLUT inte spelar nån roll vad våra barn väljer för sexuell läggning)

Vilmer själv tyckte iaf att han var väldigt fin i all dess utsmyckning han nyss satte på sig, ställde sig o dansade på bordet o spanade ner över juvelerna på hans lilla kropp ;)

Passande eftersom vi för tillfället oxå lyssnar på David Guettas "Sexy Bitch"
*Hahahaha*


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tror oxå det bor en liten tjej i en del killar, Jonatan älskar rosa och tittar /tittade gärna på paljetter, tyll och små rosa väskor, blev överlycklig i somras när moster hade köpt en klänning till en liten tjej, Jonatan tittade med stora ögon på klänningen och frågade, är den min?? Sen fick han prova den och han tyckte att han var sååå fin!! Hahahahaha!!! Kram

2009-11-03 @ 10:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0